1 Mayıs 2010 Cumartesi

MİSKİN....



Şu saat olmuş ben hala evde bilgisayar başında öylece duruyorum... Yapılacak iş çook ama yine herzamanki gibi içimden gelmiyor bir şey yapmak .... Çamaşırlarımı makinaya koydum yaptığım en önemli iş buydu bugün. Makinanın sesini duymadan geçirdiğim bir gün bile yok. Rahatsız oluyorum duymadığımda... Kedi sanıyorum kendimi bazen onun patilerini yavaş adımlarla ata ata yürüdüğü yollarda birde kuyruğunu sallaya sallaya dünyayı ben yarattım der gibi... Aha işte tam ben.... Evde atlaya zıplaya ordan oraya geçerken ki ben!!! Hiç de halimden rahatsız değilim... Ne güzel bir blokum var yazıyorum içimden geldiği gibi okuyorum insanlar neler yapıyorlar neler yazıyorlar bazen şaşırıyorum bazen vayy be diyorum bu nasıl bir düşüncedir böyle...Hayran olmamak elde değil.... Ne güzel şeyler yapmışlar yahu nerden buluyosunuz nasıl ekliyorsunuz bir türlü anlamadım neyse daha yolun en başı öğreneceğim bende!!! Acelem de yok zaten.....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yazıp yazıp karalanır bir çoğu
ama hepsi içten gelenlerdir
her yazılanda kendinden bir parça arasın blog sahibi ne yazarsa yazsın sen görmek istediğin gibi görüp anlamak istediğin gibi görürsün ..

tozlu sandık dedi ki...

ahhh dağınık O''da... Çok doğru dedin şimdi!!!Kesinlikle sana katılıyorum... Sevgiyle kal....